Kızlar 11+2 deyim ama tam 2 aydın yatıyorum hastanede falan yattım 37 kiloya falan düştüm miğde sorunum çok ağzımda hep kötü bir tat var ve miğdem taş gibi bu yüzden yememide engelliyor Doktorum hamilelikten diyor böyle geçicek diyor yaşayan var mı 😥