Babykuzucuk peppap diye bi uygulamaydi. Ona bakarak ilişki gunlerini ayarladık ama onun dışında da oldu ilk ay hamile kalmadım ama 3.ayda kaldım 😄 biraz psikoloji de önemli bence. İlk denemeye başladığım zamanlar psikolojik ister istemez insan çocuğa odakliyor kendini . Oyle olunca benim hep adetim ya leke şeklinde oldu ya az oldu umutlandırdı hep sonra üzdü tabiki. En sonunda psikolojik pes ettim olursa olur olmazsa Allahtan dedim o ay hamile kaldım:)