esmerrmm Seda-2 sanirim doguma kadar kan ilaci bnde burda durim üste kalsin pist hic sormadım mrk ettim
minikbirisi Seda-2 ne zamana kadar içeceğim bilmiyorum ama ferrum hap verdi 13.haftada çok kansızlığım vardı erken başlattı. Aşırı kabızlık yapıyor çok kötü 😔😒
Oceanqueen Ben 13 +5 teyim yalnizca ocean mummy kullaniyorum. Demir ve calsiyum hapina be zaman baslamali?
Oceanqueen Nurtrky pekmez cekiyodu ilk haftalarda canim sabahlari bi kasik iciyodum. Belki bu sebepten kan degerlerim iyi cikti. Cok zor biliyorum ama ilk 3 ay arada pekmez oneririm 🥰
esmerrmm minikbirisi banada erken başlatmisti fakat zaten midem bulaniyodu bide kan ilacida bulanti yapiyodu o yuzden kullanamiycagimi söylemistim . Doktorda bulantilarin azalinca kullanirsin demisti 19 haftalik oldum yeni verdi kan ilaci 🙂
minikbirisi esmerrmm bende hiç belirti yaşanmadı hamilelikte sürecinde inşallah sizinde olmaz artık. Sadece ilacı içince kabızlık başladı işte maalesef 😒
Busra333 Seda-2 bana doktorum 3. Aydan sodyuma kadar verdi bir de önceden bir kanama geçirmişti. Yıllar önce anemi vardı bir çok marka denedikten sonra gynoferon bende çok ise yaradı bir çok ilaç hiç arttırmadı bile kanımı