Merhaba arkadaşlar ben tüp bebekle 7+1 hamileyim ara sıra karnımın alt tarafında hareketlilik oluyo sanki ishal olunca karın hareketlenirya öyle benim hep adet öncesi böyle olurdu bunu yaşayan var mı rlimi koyunca baya hissediyorum sanki içerde inşaat var gibi