Liva2018 ay cok sağ ol canım zaten kımseye kulak asmıcaksın. Aynı seyı seker yuklemesınde bende yasadım ay bayıldım öldüm dedıler bı gıttım ıctım bısey yok daha muhabbet ederek zaman gecırdım bıle. O yüzden catı muayenesındende cok korkuyorum ama herkesın canı baska vucüdü baska rahat gecer umarım