Minikkelebekrg 13,14,15,16 haftalık anne adayları nasılsınız? Ne durumdasınız? Belirtileriniz hala var mı? Ben 14. Haftalık oldum çok hazımsızlık sorunum var
Umudumbitmedi Minikkelebekrg bende 13+5 ara ara giren ilk haftalar gbi kasık ağrısımı diyeyim gaz sancısımı bilemedim🤷🏻♀️
1yildirim-bebek Bende 10+1 cok sukur simdiye kadr hic bi sorunum olmadi sadece ilk başlarda hafif baş donmesi oda gecti şükür😀
Nurklc38 1yildirim-bebek aynıyız canım seninlee bende de yorgunluk var sadece hiç birşey hissetmiyorum 😂
Mery123 Kızlar benım iştahım acılmadı ya. Canım hiç bişey istemıyo 😔 zorla yiyorum ne et ne kuruuyemiş…
Minikkelebekrg Mery123 aynıı bende öyle hiç canım istemiyo yemek.hele sabah uyanınca yine kahvaltı yapıcam siye ağlayasım geliyo her şeye öğürüyorum
minikbirisi Minikkelebekrg 12+5 oldum 13.hafta bitiyor yani çok şükür ✋ maşallah hiç belirtim ve sorunum olmadı normal bi sekilde ilerledi ama demir ilacına başladığım için kabızlık sorunum başladı. Birde bugün tansiyonum düştü sabahtan beri baş ağrısı yaşıyorum çok fenaaaa
Benav47 14+4 iki gündür bacak agrısından uyuyamıyorum. Kalçamdan dizlerime kadar özellikle sol daha fazla. Normal mi acaba ya.
minikbirisi Benav47 geçen hafta bende de öyle oldu evin içinde yürüyüş yapın bide YouTube da bacak krampları için bir video var onu yaptım bide at kestaneli kremi var farmasinin o vardı evde ağrıyan yere sürünce rahatça uyuyorum bazen yan yatmaktan kolum ağrıyor bazen ayak bileğim alışacağız artık 🤭