12+0 ’ım bugün tam 84 günlük. İlk kez bugün aniden gelen sol yumurtalık ağrısı oldu. Battı resmen markete inmiştim. Karşıda olmasına rağmen market zor yürüdün eve. Dinlendim 2-3 saat uzandım geçti. Sonra elimizi yüzümü yıkadım lavaboya çıktım. Geldim salonda koltuga oturdum. 2-3 dk sonra kalkım ayaga dedim yine saplandı sol tüp müdür yumurtalık mıdır kasık mıdır nedir bence yumurtalık gibi hissediyorum.. bu şekilde yaşayan var mı? Sebebi nedir? Kanama vs yok?? Kafayı yicem bebekte bi sorun olabilir mi?