Zumra_genc medigolde gittim Zehra hanıma hiç memnun kalmadım daha doğrusu güleryüzlü değil birşey sormaya korkuyorsun yani. Eşi remzi bey iyiymiş ama oda çok samimi davranıyormus rahatsız olan çok var. Gitmedim. Sonra Bahat i denedim Fuat beye gittim daha önce Mustafa beye de gitmiştim Bahat in doktorlari gerçekten çok iyi ama hastane hem eski hem kalabalık birde pandemiden dolayı eşinizi bile odaya almıyorlar Fuat beyden memnun kaldım ama eşimi odaya almayınca çok üzüldük o yüzden bir daha oraya da gitmeyeceğiz. Tekrar medigold e gidip orda Gül hanımı deneyeceğim herkes çok memnun kalmış çok da güleryüzlü imiş doğumda ve doğumdan sonra da çok ilgiliymis. Hastanede daha iyi. Birde şafak tıp merkezinde Ayşin hanım varmış çok iyiymiş ama Beşyüzevler de doğum yaptiriyormus yani acil bir durumunuz olursa veya doğum aniden gerçekleşirse nasıl bir yol izlenir bilmiyorum