Biranne2 Kızlar eşimle konuşuyorduk 14+4 oldum hiç göbek yok kızımda hemen çıkmıştı anlamadım gitti sizde durumlar nasıl
Goksugul Biranne2 olmaz mi be kardeşim 😂 pantolonlarım hiçbi şeyim olmuyor sırf etek elbise gidiyorum 2 haftadır çok erken başladım ya
Ayku6138 Biranne2 13 Haftalığım Karnım çıktı ama benim dış karnım geniş diye 🙈 İlk hamilelğim 🤦🏻♀️😊 normalde 15 haftadan sonra çıkmaya başlar bi anda şişer sen bile anlamazsın 😊
Mom567 Biranne2 ilk hamileliğim çok isterdim karnım Baya çıksın falan böyle gördükçe karnı burnunda hamileleri çok hevesleniyorum son haftalarda çıkar diyorlar bekliyorum🙂
Biranne2 Goksugul ya bende niye yok 😂😂😂 sinir oldum kendime giyiyorum hala ve hiç dar gelme de yok hamile dediğinde göbek olur yav 😅
a_burcu_bur Ayku6138 16+4 çok da çıkmadı. Gören hamile misin demez 🤷🏻♀️ ben de 20.haftayı bekliyorum o zaman çıkar belki. Bi de bazen kıyafete göre değişiyo sanırım. Bol giyince anlaşılmıyo haliyle 😝
Biranne2 Mom567 ben kızımda 21 kilo aldım düşün yani şimdi tık yok o yüzden değişik oldum bi 😅 ama son haftalarda sağlam çıkar gibi geliyor
Selocan59 Biranne2 14+6 çıktı top gibi ama anlamadığım sabahları ufalıyor akşama patlayacak gibi oluyorum beni çok rahatsız ediyor kendimi 8,9 aylık gibi hissediyorum
Biranne2 Selocan59 acaba şey mi midede şişlikten falan mı bende o sıkıntı var bianda mide bi şişiyor kocaman oluyor
Ayku6138 a_burcu_bur Aynen canım iç karın daha geniş olabiliyor benim anneminde bana hamileyken çok şişmiş karnı dış karnı genişmiş 😊😊 Olsun sağa sağlim alalım kucağımıza göbek pekde muhim değil
a_burcu_bur Ayku6138 kızkardeşimin 14.haftada birden çıktı. Herkes 5 aylık falan sanıyodu 😝 20 kiloyla gitti doğuma. Bakalım benim ne zaman nası çıkacak 🤷🏻♀️ hayırlısı inşallah cümlemize sağlıcakla almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻