Merhaba anneler, yorumlarda genellikle bu marka park yatağın övüldüğünü gördüm kullananlar memnuniyetlerini veya memnun olmadığı yönlerini yazabilir mi? İlk çocuğumda ahşap beşik almıştım ve büyüyebilen beşiği olan çocuk odası takımı yapmıştım ve memnun kalmadım. İkinci bebeğime bu yüzden park yatak düşünüyorum anne yanı olabilen ve sallananlardan önerilerinizi bekliyorum