Nur-98 Arkdaşlar doktorum düşük önleyici duphaston diye bi ilaç verdi sizce nasıl kullanan varmı ben hep progestsnı duyuyodum normalde herkes onu kullanıyo genelde ??
Mucizepamugum Nur-98 doktor banada vermisti onu ama ben guvenemedim progestana devam ettim 3 ay bitene kadar kullandim 9 hafta olasiya kadar agizdan almistim pek faydasi olmadi fitil olarak kullaninca iyi oldu hemde rahim agzi acilmasini engelliyomus o duphastonuda cok duydum uyku yapmiyo diye cok arkadasim onu yazdirdi ama dedigim gibi ben progestanı faydali buldugum icin progestan yazdirdim aile hekimine doktoruma sorarak yine🤗
Nur-98 Denizyildizii kullanıcam bakalım hep progestanı duyunca bunu ilk defa görünce bi tereddüt ettim ama kullanıcam 😊
Betfer Nur-98 eğer bebeğiniz benim gibi küçükse ben 9 haftaya yeni geldim kan gördüm doktor bunu verdi tutunmayı sağlıyormuş
Nur-98 Betfer evet daha yeni adet tarihime göre 52 günlük ama geç yumurtlama cuma günü doktora gitk kesem oluşmamıştı daha ve değerimde düşüktü çok karnım ağrıyodu daha 2 gündür hafifledi şükür 😌
Hacer26 Ilk 3 ay gunde 3 kere kullandım, 5. Adayım gunde 1edusurdu. Oncesinde tekrarlayan dusukler ve bu hamileligimde ilk 3 ayda surekli kanamalarim oluyordu.Dupastona ilave düşük onleyici ignelerde kullanmıştım.
Basak41 Nur-98 bende duphaston kullanıyorum basından beri düşük riskim var doktorum progestanı şişkinlik ve kabızlık yaptığı için vermedi
aay1 @Nur-98 ben progestan kullandım fitil olarak 13. Haftadan 35. Haftaya kadar çok şükür sağlıkla bebeğimi kucağıma da aldım🙏🏻
Nur-98 Yarennn01_ bu ilacı saati satine hep aynımı içmek lazım acaba siz nasıl hep aynı saattemi kullanıyodunuz😊
Yarennn01_ Nur-98 ben bi sabah bir akşam içiyodum herhangi bir saatte değil aklıma geldiğinde içiyodum