SeherKabilayNergiz Merhaba sevgili gebeler🌺 18+2 günlük gebeyim. 1-2 haftadır sağ kasığımda Sık sık karıncalanma oluyor. Bunu yaşayan var mı ?
minikprensimmm123 SeherKabilayNergiz Canım aynı haftadayız senle ağrıların varmı hiç bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı böbreklerim ağrıyor kasıklarımda batma gibi ağrı oluyor arada bide bel ağrısı oluyor ama her gün değil
SeherKabilayNergiz minikprensimmm123 çok geçmiş olsun canım. Bol su iç geçer inşallah. Benim sadece bel ağrım oluyor ya çok ayakta durunca ya da çok oturunca belim çok ağrıyor. Bir de son zamanlarda bu karıncalanma uyuşma çıktı bende merak ediyorum. İlk gebeliğim 🤦♀️
minikprensimmm123 SeherKabilayNergiz İnşallah canım ya ilaç kullandığım halde halen ağrıları devam ediyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
SeherKabilayNergiz Merveysel15 çok geçmiş olsun. Ben şehir dışında olduğum için soramayacağım doktordan sonra yazarsanız çok sevinirim 🌺