Prenses21 doğumdan sonra 4 ay boyunca hep yara oldu en iyi kremleri kullanmama rağmen geçmedi biri bana şey dedi kendi sütünle ıslat her emzirmeden önce kuru olduğu için yara oluyordu ben denedikten sonra tamamen iyileşti emzirme konusuna gelince memenin ucunu değil koyu halka olan kısmını ağzına koyun hem ucu çıkar hem yara olmaz sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz . 16 aylık kızçem var.