Zubeydemavi Merhaba kizlar biz 22 +5 deyiz 2 gündür gobek deliğimde acayip bir gerilme ve acı hissediyorm dokundugumda sızlıyor gibi yaşayanlar varmi yada bir sebebi karnım büyüdüğü için düşündüm ama baska bir sebebi varmıdır 🙏
kucuktosbik27 Zubeydemavi bol bol nemlendir canım göbüşünü . Bebişin bir yeri değiyodur içerden dokunduğunda sızlar. Eğer göbek bütüdüysede gerilme yapar ben ileriki haftalarda yaşadım göbek deliğinden sorunu. Yırtılcak gibi oluyodu sürekli krem veya yağ sürdüm çatlak keçremi veya yağı sonra sakinleşti