Mrv16 Kizlar 4 gun once nişanim geldi.Suan 37+6 yim.Sezeryan olacagim ama doktor yinede sancim yada suyumun gelmesini bekliyor almak icin.Nisandan ne zaman sonra doğum baslar?
Siibeell Mrv16 kişiden kişiye değişiyo bu benim 1 hafta devam etmişti nişanım 1 hafta sonra dogum oldu
Melo3535 Mrv16 benimde bugün geldi nişanım 36 haftalığız 2 cm açılmam vardı zaten ama ne zaman doğum başlar nasip artık sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻
Siibeell Gizemburak35 Normal günlük akıntının kanlısıydı evet, ama tamamen kan değildi yani bariz belli oluyodu akıntılı bi şekildeydi, ama herkeste farklılık gösterebiliyo oda