Anne adayları, tecrübeli anneler fikrinize ihtiyacım var; dün kontrolum vardı 32 haftalık hamileyim, makat geliş bebeğim, normalde acı eşiği yüksek biriyim ama gece sırt kaburga kemiklerimde aşırı derecede ağlatacak kadar ağrı oldu hafifler gibi oluyor tekrar aşırı sancı..1 saat çıkmadı ağrı, Masaj yaptırdım, sabah doktora danıştım doktorum magnezyum kullan günde iki kez dedi ..Ağrıdan ağlarken uyuyakalıyorum anlatamam, hala sancılı, acaba bebek yer açarken mi oluştu sizdede böyle sancılar neler yapmalıyım.. Çok acı çekiyorum.. Birde hafif şekilde doğuştan skolyoz var(omurga eğriliği) Ne yapayım fikirlerinizi bekliyorum 🙏