Balezgi 33+3 teyim. Hamileliğim boyunca 5 kez bu çıtırtıyı duydum. Sanki bir tırnak makası sesi gibi. Hareket ettiği sırada oluyor. Sizlerin başına geldi mi hiç?
77Ozge77 Balezgi Bana olmadı ama burda okumuştum olanları bebeğin eklemlerinden geliyor demiştiler önemli bi durum değil falan yazmışlardı
Mom789 Evet hergun düzenli duyuyorum sordum doktora bebekten geliyormuş genelde zayıf hamile kalanlar duyar dedi bebek cok hızlı hareket ettiğinde eklemden veya sudan gelir dedi bilimsel olarak o sesin neyden geldiğini net bilen doktor yok ama 😀
Mom789 Balezgi yok tatlım basta bende suphelendim aha dedim bisey oldu kesin korktum hatta ya dedim suyun tıraşı açıldı suyum gelecek,yada bu çocuğun biryeri kırıldı 😂
Bmelis Bende 33 haftadayim 2-3 haftadır hareket ederken anlık duymuştum. Tam tarif ettiğiniz gibi :) hatta korktum forumda aradım böyle bi soru var mi diye bulamamıştım :) neyse ki normal bir durum sanirim