Kbratoru15 Merhaba kızlar bebeğin kafası ve karnı 2 hafta önde çıktı o yüzden şeker yükleme yapıldı sonuçlarım bu şekilde sizce gebelik şekerim var mı Açlık 106.3 Saat 125.2 Saat 90.9
Omerhatice Kbratoru15 açlık bir tık yüksek gibi canim sinir 95 100 çünkü Ama.digerleri güzel Benimde açlık 80 kusurdu Tokluk 134 Tokluk 90 kusurdu doktor gayet güzel hiç bir sknti.yok dedi
Kbratoru15 Ben normalde test yapmayacaktım doktorum bebeğin kafası önde şekerim olabilir dedi sabah sadece bir muz yemiştim onu da belirttim o şekilde yaptım o yüzden mi acaba yüksek çıktı
Pelin__1 Kbratoru15 12 saatlik açlık gerekiyor şeker yüklemesi öncesi, açlık kan şekeriniz açlık kan şekeri değil yani muz yiyip gitmişsiniz…
Kbratoru15 Pelin__1 belirttim bunu bir şey olmaz dediler ve aklımda yoktu test yapmak rutin kontrole gitmiştim doktor kafası önde test yap deyince korktum
Pelin__1 Kbratoru15 1.saat ve 2 saat değerleri 75 gr için normal. 75gr yüklemede 1.saat değeri 180′den 2.saat değeri 153′ten düşük olmalı zaten. Ama açlık kan şekeriniz yüksek
Pelin__1 Kbratoru15 Gelişimi öndedir benim bebiş de 10 gün önde gidiyor komple… Şeker de çıkmadı. Sizin de bence çok iyi değerleriniz. Açlıkta muzdan dolayı öyle çıkmıştır