Gulsahh Kizlar merhaba 20+3 deyim 3 gun once sol tarafimda bi baski ve agri vardi o gecti bugunde kahverengi kanama tarzinda lekelenmelerim var doktorumu aradim onemli bisey oldugunu dusunmuyorum haftaya gore normal rahminiz buyuyo dedi ama boyle bisey yasayan varmi bu haftalarda aklima takildi
Gizem51 Gulsahh 15 de ben yaşadım iğne ilaç kullandım çok dikkat etmemi söyledi şuan 17 haftadayım bence keşke hemen dr gitseniz dr bana iyiki hemen geldin dedi
Gulsahh Yarin Gizem51 yarin sabah gidicm doktorum onemli bisy oldugunu dusunmuyoru dedi simdide gecti zaten ama icime kurt dustu