Merhaba canım kaşıntı da oluyorsa Dr un verdiğini kullan daha sonra pişik kremleri ve geöersin benimde önce öyleydi sonra kaşınmaya başladı ki o kadar dikkat etmeme teğmen iç çamaşırlarımı mutlaka ütülerim ayrı yıkarım ama oluyor bu dönemlerde daha hassas vücudumuz ilk etapta bende sudocrem , beponthol vs çok kullandım ama kaşınmaya gidince travazol rahatlattı onun sonrasında pişik kremlere devam ettim korkudan