Zeliiiss Kızlar siz nasıl yapıyorsunuz ya ben maskeler yapmak istiyorum cildim aydınlansın biraz rengim açılsın istiyorum akşamlar maskeler yapıp uyumak kendime bakmak istiyorum 😂 siz neler yapıyorsunuz 😍
Orticci Bal limon yaparım sürekli bide Kamboçya’ çayı sürüyorum genel olarak da çiğdem akmanın cilt ürünlerini kullanıyorum jelini gündüz kremini gece serumunu 😊 hamilelikte kükürt sabununa geçtim daha doğal olsun diye kükürt sabunu ile yıkıyorum