Yagmur555 merhaba, ben de şahin hoca da tüp bebek ile ilk denemede hamile kaldım.. yaklaşık 1 yıl denedik, bebeğimiz olmayınca kendisine gittik başka yardımcı tedavi yöntemi denemeden..kendisi tüp bebek konusunda uzman olduğu için bize açık açık tüp bebekte ihtimal %70-80 lerdeyken aşılamada %30 larda onun için yüksek ihtimal varken ben aşılama ile uğraşmam demişti..amh testi, sperm testi yaptırıp gitmiştik onun için muayene etmedi ilk gittiğimizde, ücrette ödemedik..tüp bebeğe karar verirseniz adetin 2.günü gelin başlayalım dedi, birkaç ay sonra o şekilde gittik.. kendisi çok enerjik, cana yakın bir doktor..ama çookk yoğun olduğu için muayeneleri kısa sürüyor gereksiz konuşmalar yapmıyor.kısa ve net