Gokcenuroztan Sabahtan beri gelip giden ağrılarım var şimdi birazdaha geçmeyen ağrıya döndü belim ve kasıklarım ağrıyor 36+1 deyim geçmedi su veya nişan yok napmalıyım ?
E_T Gokcenuroztan benim de belim de ve ara ara kasıklarım da ağrı oluyor du ayakta zor duruyordum öğlenden başladı akşam gittim açılma olmuş doğum başlamış dedi nişanım suyum gelmedi
Zeliiiss Bence hastaneye git herkeste nisan ve su gelmeyebilir bebisin işaret mi gönderiyor acaba anne ben geliyorum diye😍
Gulsen4224 Gokcenuroztan hayırlısı olsun inşallah cnm yalancı sancı mı normal sancın mı onun için demiştim düzenli aralıkla giriyor ise normal doğum sancısı düzensiz ise yalancı olabilir 🌼
E_T Gokcenuroztan ztn gittikçe ağrı artıyor benim yavaş yavaş başladı saat geçtikçe dozu arttı ve saati düştü