Rolria Kızlar cok şükür kızıma kavuştum 38+2 de harika geçti ameliyatım. Kontrol diye geldim,hemen alındım ameliyata, dogum sancılarım başlanmıştı çünkü. Bütün herşeyi anlatıcam sizinde merak ettiklerimiz olursa sorabilirsiniz💛😊
flowers Rolria gözünüz Aydın 😍 ilk kalkış nasıl oldu cok agriniz oldumu ve sezeryen anında karna bastiriyorlarmis kalbime kadar acidi diyeni duydum sizin nasıldı
Senayyalcin Rolria Yaaaaa doğum yapmışsınnn güzel bebeğine kavuşmuşsun çok sevindim🤍 Sağlıkla,güzellikle büyüsün inşallah 🙏🏽
Asil_Egem Rolria sizlerde bize umut oluyorsunuz korkularımız hafifliyor az da olsa🥰rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🥰
Senayyalcin flowers Selam,bende sezeryan oldum ve öyle birşey yapmadılar belki onu uyuşturulduktan sonra ameliyat sırasında yapıyorlardır 🙆🏼♀️🤷🏼♀️
Rolria flowers Sagolun.Henuz kalkmadım ama kalkınca yine yazarım ayrıntılı. Karnıma bastırdılar ve söylediler ama ben hiç hissetmedim gram acı yok acı olamaz da uyuşuyorsunuz çünkü 🤗
esraizmirli flowers ilk kalkış çok zorlamıyor canım çok kolayda değil ama abartılcak bişey değil karına bastırıyolar evet 4 5 defa ama o da saniyelik bişey son bastırma da uyuşukluk anca geçmiş oluyor diğerlerinde hissedilmiyor acı korkma yani ☺️
77Ozge77 flowers Bana bi kere bastırdılar karnıma o da uyuşukluğum geçmişti anlık bi acıydı bazı arkadaşlara uyuşukken yapmışlar bazılarına 4-5 kez bazılarına hiç yapmıyolarmış Galiba kanaması olmayanlara yapıyolar kan boşalması için. Şans işi biraz. Bende ikinciye sezeryan olcam tek düşündüğüm şey bu…
Sevinc-Berke Gözün aydın canım Rabbim bizede nasip eder inşAllah o günleri benimde 2nci olacak 🤲💜 bu arada aranıza yeni katıldım 🥰
Sevinc-Berke Rolria Bu sonta işi nasil oldu acaba benim oğlumda canımı çok yakmışlardı özelde olduğum halde uyuşturmadan taktılar tek korkum o benimde 🤦😥
Rolria Sevinc-Berke beni uyusturduktan sonra taktılar hiç hissetmedim.Ama rica edin sizede yine öyle yapsınlar 😊
Sevinc-Berke Rolria İnsAllah canım rica edecem doktora ama bakalım insAllah dinler beni bunda devlete gidiyorum. Bende çok teşekkür ederim 🥰
suloz Rolria merhaba geçmiş olsun . Allah bizlere de sizin gibi güzel doğum nasip etsin . Sancılar ne sıklıkla geliyordu peki nasıl anladınız sancı olduğunu
Rolria suloz Benim Adet sancısı gibiydi ama bir tık yoğundu ve bacaklarıma bastırıyordu. Nst de çekilince kesin emin olduk.Cok teşekkür ederim 😊