momsboys Selam kızlar benim nasipse 2. oglum olacak. ilkini 41+3 te dogurdum. Baya bekledi şuan 33+4 hamileyim bundada o kadar beklermiyim acaba kimi diyor 2. bebek daha erken gelir kimi diyor ilki ne zaman dogduysa 2. de bekler o zamanı. Merak ettim 🙏🏻😍
Damlaaykoc Bende ilk oglumu 41+6 da dogurdum simdi 38 haftalik hamileyim hala gelmedi ne zaman gekir bende merak tayım valla
MerveDurr Oğlumu suni ile 38 de doğurdum ama bekleseydm kesin 41 i buulrdu😂 bu iknci gebelik buda sanırm geç gelecek 37+3 suan bebek kanalda baya aşağıda ağrım cok ama sancı diil gelse keske