Arydr123 Elifadgzl negatif çıktı sanıp çöpe attım 1 saat geçtikten sonra gözüme çarptı ikinci silik çizgi çıkmıştı. Şuan 9+4
Deletedmom23234 Elifadgzl Adete 3 gün kala kan testi vermiştim negatifti , 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim 😁😍
Memmedovaa1 Elifadgzl adet olacagim gun yapmistim negativ cikmisti 2 gun sonra tekrar yaptim pozitiv cikti
papatya56 Deletedmom23234 Canım bugun erken test yaptım cok silik cıktı kan verdim 0 27 çıktı yukselır mı adetıme 6 gün var
Arydr123 42esra testini atma yarın sabah tekrar bak çıkarsa vardır. Çünkü negatif testte 2.çizgi çıkmaz
Deletedmom23234 42esra İdrar testi ile öğrendim ve geç döllenme de değildi ama çıkmamış 🤗 şimdi de 23 haftalık olduk
meraklianne1 Elifadgzl onun günü geçmesine rağmen negatif çıktı öyle düşün umutlan diye değil de belli olmuyo bazıları bozuk çıkabiliyo diye diyorum🌸🌸
Deletedmom23234 papatya56 Ohoo daha 6 gün varmış yükselebilir tabiki bu ayı güzel değerlendirdiyseniz 😍
papatya56 Deletedmom23234 Degerlendirdim canım erken testte cok silik cıktı kan verdim 0 27 cıktı ümidim yok ama bekliyorum 6 günüm var adetıme