Adnmv38 canım benim de 6.haftamda oldu çok korkmuştum 2 hafta hiç kalkmadan yattım hep ara ara kanamam oldu sonraları kahverengi lekelenmeye döndü ve şükür bitti Progestan hapı kullandım 2 kutu , 2 kere iğne vuruldum serumlar yedim. Hiç kendini suçlama pozitif ol güzel seyler düşün bebeğinle hep konuş kötü bir süreç ama geçecek Allah’ın izniyle🙏Dualarım seninle üzme sakin kendini