3prensesannesiii Asdfkgl Normal doğum zor canım ister istemez ama sonrası güzel herkesin doğumu da farklı gerçekleşiyor benim ki zor geçer seninki kolay olur bu tamamen insan acı eşliğiyle alakalı inşallah kolay doğumlarımız olur hepimizin 🙏
Bayanfindik İlk doğumumda akşama duşa gireyim de temizleneyim diye düşünmüştüm. Ama nasip olmadı öyle gitmek zorunda kaldım. Hatta sezaryen oldum öyle dikmişler doğum yerini. Dikişler baya iyileştikten sonra üzerinden orada kalanları temizleyebilmiştim. Oradakiler de alışır heralde artık çok takmazlar. Ama bu sefer temkinli olacağım inşallah 😬
Arife1126 idiloska kuaförler çok acıtmıyor diyolar doğrumu acaba? Ben evde yapmayı deniyorum ama sürekli kanıyor
Kelebekanne48 Asdfkgl doğum öyle birden başlayan bir şey değil en kötüsü nişan geldikten sonra temizlenirsin yani
Kbracoskun Asdfkgl doğumdan 1 hafta önce agdaya gitmiştim tertemiz girmiştim agdayi tavsiye ederim kesinlikle
Omerhatice Asdfkgl ben oğlumda son ay hergun temizliğimi yapmaya calisiyordum hiç bisekilde yetisemiyordum jiletle yapıyordum ancak çünkü. Şansıma sancilarim evde başlamıştı kendim guzelcene bir duşa girdim temizlimi yaptım ustumu giyip gitmiştim hastaneye😊 simdi kizimdada doğum haziran sonu en son tarih ama ne zaman geleceğini bilemiyoruz tabi. O yüzden hazirana girdik mi hergun yapmaya çalışırım nasipse
Busgktp aysegul6648 🤭 Rabbim yardımcınız olsunn inşallah sağsalim alırsınız evladınızı kucağınıza 🤲🏻🌸 demek ki her an her şeye hazırlıklı olmak gerek ☺️
idiloska Arife1126 ben yıllardır aynı kişiye gidiyorum, eli hafif, kişiden kişiye değişiyor ama kendim yapınca olmuyor aynen dediğiniz gibi kanatıyorum, onlar çekiş yönünü filan daha iyi biliyor.