Zehra231 Merhaba arkadaşlar ben 2 gün önce de ovulasyon testi fotosu atmıltım çok sağolun bana yardımcı oldunuz yumurtlama var değerlendirebilirsin dediniz bugün de test yaptım ama yine koyu görünüyor orucum birşey de yiyip içmedim sizce çatlama mı olmamış tam dünden önceki gün atmıştım önceki testin resmini çatlama olması gerekmiyor mu bugün Kü testin fotosunu aşağıya koydum yardımcı olabilir misiniz lütfen https://imgyukle.com/i/OmlYqI
Zehra231 Pcosluhayat daha yeni yapmaya başladım testi pazartesi günü ilk kez yapıp foruma attım bugün 3. Günü ve adetim de o kadar düzensiz ki kaç gün olduğunu inanın bilemiyorum
Pcosluhayat Zehra231 Regle yakin iseniz üst üste yumurtlama değil gebeliktir belki diye sormuştum 🙆 3-4 gün yumurtlama görülebiliyor birkac gun daha devam edin siliklesmeye baslamaz da catlamazssa Allah korusun kiste dönüşebilir. Bugünleri değerlendirin 🥰