kuelkedisi Boyle yaşayan oldu mu düşük mü yaşıyorum acaba yarın tekrar doktora gideceğim kanamam aynı adet gibi ilkinde 6 ydi şimdi 8 çıktı beta hcg
Silvergirl kuelkedisi ilkinde 6 dediğiniz nedir? düşük kanamayla bazen hissedilir bazen hissedilmez betanın durumuna bağlıdır