Arkadaşlar geçen gün kanamam oldu ve doktora gittik düşük tehlikesi var denildi yattım da. İdrar tahlili verdim idrarda bakteri (0-45 aralığında benim 46,80 çıkmış.) . PH 5-6 değerinde 6,5 çıkmış. Dansite ise(1.009-1.03 aralığında 1.008 çıkmış ) . Arkadaşlar yardımcı olur musunuz bilginiz varsa