es-es1 Kızlar emziriyorum göğsümde şişlik ve ağrı var sık sık da emziriyorum geçmesi için ne yapabilirim süt kanallarım mı tıkandı acaba dünden beri kızarıklığı geçmedi var mı fikri olan 😕