tugaybatuannesi Kızlar nerden geldi anlamadım ama saçımda bit buldum başına gelen var mı nasıl bir çözüm yolu izlediniz ?
Acemianne12 tugaybatuannesi hamilelikle alakası yoktur ama biriyle yakın temas kurduysanız yada yağlı ellerle ellediyseniz saçınıza olmuş olabilir
depsizoo tugaybatuannesi soda yap soda asit olduğu için iyi gelir yıkarkende tarakla yıka bit tarakları var onlarla
Deniz59 tugaybatuannesi benim saçımda vardı kaç sene önce ne yaptıysam geçmedi saçımı kestim erkek saçı yaptım öyle gitti
Filizaybars tugaybatuannesi canım şaçına sirke dök öyle bırak dursun. Kolonya da çok iyi geliyor. Bit şampuanları hep kimyasal onları önermem ama kolonya ve sirke gerçekten iyi geliyor
[silindi] Hamilelikle asla alakası yok hemen eczaneye gidin bit şampuanı alın aldırın birde bit tarağı. Eskiden olurdu ya sarı dişleri çok çok sık taraklar heh işte onlardan düzenli yıkayın bı bezin üstünde tarayin saçlarınızı inşallah yok olurlar
sedamom Bilimsel açıklaması var mıdır bilmem ama Kimi hamilelerde görülebiliyor malesef.. Benim teyzemde teyzemin kızıda hamile kaldıkları gibi bitleniyorlar 🤭
Ezgice0 tugaybatuannesi mayonez elma sirkesi nane yağı bu üçünü maske yapıp saçınıza sürüp streçleyin bir süre ısınsın bana dua edersiniz ☺️ Hem de saç dipleriniz hava alıyor bakım oluyor☺️