Kubraselamii13 bende sağlıkçıyım hemşireyim canım bildiğim kadarıyla 5. Haftada 4 mm civarında oluyor kese ve 1 günde 1.1 mm büyüyor. Seninki normal sayılıyor. Ama doktorunun net birşey dememesi haftanın çok erken olması. Biliyorsun o insanlar günde türlü vakalarla karşılaşıyorlar onlar çok yönlü düşünmek zorundalar. Bende gittiğimde o kadar heyecanlıydım ki doktor bana sen heyecan yapsan da o olacağına varır dedi haklı da. Hayırlısı olsun hakkında her gebelik birbirinden farklıdır içini ferah tut bol bol inşirah süresi ve Meryem suresini oku dinle. Bende daha kalp atışını duymadım ama acele etmiyorum içim rahat herşey olacağına varır kendini yıpratma keyfini çıkar 😉