Gokcedeniz Kızlar tansiyonum 6 a 3 ila 10 a 5 arasıydı dahiliye uzmanına göründüm kanımda mikrop varmış ilaç yazdı nasıl olurbilmiyorum bu tarz durumu yaşayan var mı
sudamlasi Gokcedeniz kardeşim de de çıkmıştı kanında mikrop antibiyotik kullandı sanırım. Halsizdi iştahsızdı ama geçti bomba gibi maşallah umarım sizin ki de geçer kısa zamanda🙏🏻
MbsN Gokcedeniz benim vardi canim gun gun ilac icsemde cogaliyodu sonra hastaneye yatim azalmaya baslamisti sonra bitti