Kızlar selam..33+3 teyim..şeker takibi yapıyorum biraz dikkatsiz yemelerim oldu son günlerde ondan mıdır nedir bilmiyorum bugün kendimi bi acayip hissediyorum.başım ağrıyor desem ağrımak değil,dönüyor desem dönme değil..sürekli uzanma isteğim var.gözlerim ağrıyor sanki.sola yatmaktan oralarda acılı..tüm bunlar normal mi? Bebeğimin hareketleri de sakin bugün baya,yok değil ama minik.herşey yolunda mı anlayamıyorum.eve tıkıldık yürüyemiyorum ondan mı bastı iyice bilmiyorum.siz neler yaşıyorsunuz?