Mutlubebegim35 ilk çocuğumu 40+4 de suni sancı ile doğurdum ben de. Hiç açılmam yoktu gittiğimde bir gün hastane de kaldım. Ertesi gün sabah suyum geldi ve açılmam oldu yarım saat sonra da tam açık denildi ve doğum başladı. 35 dk sorma kucağımdaydı 🥰 Çok şükür kolay olmuştu ben sancıyı pek çekmedim. Şimdi ise 38+3teyim kendi sancım gelmezse yine suni sancı ile olacak bakalım haftaya kontrolde anlayacağız. Korkmayın inşallah. Tabi Ağrı eşiği ile alakalı galiba bu durum. Kimisi zorlanıyor suni sancı da ben zorluk yaşamadım. Nst de düzenli sancım çıkardı ama ben hissetmezdim. Rabbim hepimize kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏