Hly3 merhaba benim bebegimin gelisimi 28.haftadan sonra 3 hafta ilerde gorulmeye basladi, kilo almamis olmama ve hatta hamileligimde 7 kilo vermis olmama ragmen doktorum once hamurisi gibi gidalardan uzaklasmami istedi eger boyle devam ederse kilosundan dolayi beni de bebegi de skntiya sokmamak adina ki kafa capi da 10 cm i gecmesi durumunda sezaryen olmam gerektigini soylemisti ama benim oglum 36.haftada dayanamadi geldi cok sukur hic bir sorunumuz da olmadi normal dogdu ☺️🙏🏻