ilkgebelik123-_ Çok merak ediyorum benim ki zayıf olmadığım için önceki göbeğim duruyor değişme yok sizleri ki nasıl 🥰😇
Denizyildizii ilkgebelik123-_ 14+3 benimde kendi göbeğim vardı zaten ama bi sivrilme fark ediyorum bi kaçgündür 😊
lentil ilkgebelik123-_ 13+2 ve yaklaşık 10.haftadan beri bi göbek var. Normalde dümdüzdü ondan anlayabiliyorm 🙈 nasıl bukdr hızlı çıktı şaşkınım sadece
Btl_ulusal 11 haftalığım ve Bebekten önce göbeğim yoktu şu an da da hala belirgin bir şey yok bende merakla bekliyorum ne zaman belli olacak 🥰