Kızlar selam,bugün adet günümdü eczaneden normal test aldım, hatta eczacı günün 5 gün geçmediyse çıkmaz dedi. Benim resmen çift çizgi çıktı, daha önce kimyasal gebelik geçirdim onda çok silik çıkmıştı. Kimyasal olsa yine silik olurdu değil mi ?? Yorumlarınızı bekliyorum
