Ayum21 Hanımlar 15 gün önce boş gebelikten dolayı 10+2 hamileyken kürtaj oldum bir defa adet gördükten sonra tekrar gebelik düşünüyorum sizce folik asit kullanımına ne zaman baslamaliyim