Kızlar 3 ay yasminin ardından kan verdim hamilelik istiyordum doktor prolaktin 4.79 23.3 çıktığını gebeliğe engel dedi ilaç yazdı 1 ay kullan öbür ay yumurtalarını büyütücez dedi kullanmadım hemen o ay hamile kaldım kafam karıştı🙄 sorun olur mu acaba