Goksugul Deniz-Demirin-Annesi o ense kalınlığıdır canım benimde 1.1 doktor en düşük kalınlığın 1.1 olduğunu ve çok iyi bi sonuç olduğunu söylemişti seninki de öyledir çok şükür 🥰
Deniz-Demirin-Annesi Goksugul daha geri kalan sonuçlar çıkmadı sadece bu yazıyor da ben de anlamadım doktora da 18-19 da randevumuz var merak ettim öyleyse çok şükür iyi 😊