Nur1806 lütfen üzülmeyin, siz elinizden geleni yapıyorsanız içimiz rahat olsun. Benimde 32 den 36 ya kadar karim çevresi geriydi. Kan akimlari normaldi, kan ve idrar testleri de normal çıkıyordu. Ama nedense karın çevresi bir iki hafta geri çıkıyordu. 36 dan sonra haftada 300 gram almaya başladı. Şimdi 38 bitecek çok şükür bir sorun yok o konuda. Hem normal karsiliyorlar o durumu. Anne baba genetiği de önemli. Bebek az da olsa kilo almaya devam ettiği sürece sorun etmeyin. Gelişimi tamamen durmasın yeter ki