Kontiko Kızlar selam . 5 haftalık hamileyim yeni öğrendim ama karnımın alt tarafı sürekli ağrıyor kramp gibi ayakta durduğum zaman dhaa çok. Uzandığımda gaz ağrısı gibi oluyor. Bu normal mi aynı durumu yaşayan var mı
Tgb91 Kontiko bende yaşadım 1 hafta sürdü ama şuan çok çok azaltı ara ara oluyor doktorum normal dedi 🙏🏼
Kontiko Tgb91 doktora gidemedim henüz pazartesi gidicem ama korktum biraz çok şükür kanama vs yok ağrı var sadece