Ebrukarayali Kizlar hep sola yatmak öneriliyor ya ben gece yastık desteğiyle düz yatabiliyorum ama haliyle ara ara soluma dönüyorum. Döndüğümde bebeğim genelde tekmelemeye itmeye baslıyo. Düz yatınca sakinliyo. Ben yanlış bisey mi yapıyorum sola yatmakla
Nilayefe Ebrukarayali bebeğin sola yatınca tekmelemesi iyi bir şey öyle daha çok rahat ediyor ve oynamaya başlıyor benimki de öyle hep 😀
Mavi34 Ebrukarayali düz dediğin sırt üştüyse bebek aslında çok rahat edemediği için sakin duruyordur sağa sola yatınca yeri daha rahat oluyor oda tekmeliyor 😊 sola yatınca hem annenin hem bebeğin kan akışı daha rahat oluyormuş
JelibonT Ebrukarayali düz yattığınızda bebeğe giden kan akışı azalıyormuş bir kitapta okumuştum. Bu yüzden hareketleri yavaşlıyor olabilir. Olabildiğinde yan yatmaya çalışın, sağlıklı olan bu.
Beyzan Ebrukarayali sola yatmanın avantajı bebeğe en çok kan akışının olduğu pozisyon olması ama eğer bebekte bir gelişim geriliği yoksa bebeğe giden damarlar açıksa özellikle sola yatmak şart değil. Sola yatmak evet faydalı ama sağa yatmak zararlı değil yine kan akışı devam ediyor. Önemli olan sizin kaliteli ve rahat bir uyku uyumanix çünkü bu her şeyi etkiliyor gün içinde 🙂