Smy238 Kızlar ben iki günlük bide beyaz yada mavi lohusa takımı alayım diyorum ama lohusayı elbise şeklinde mi normal gecelik şeklinde mi alayım kararsızım sizce ne yapmalıyım
Zeynep0332 Smy238 ben normal dogum yapıcam inş..başta gecelik olanı giyerim.kanama aşırı oluyor..biraz kendimi toparlayınca alt üst lohusa pijamama geçicem..😇