Deniz92 https://www.hizliresim.com/8jh31zl Hanımlar hamilelik var mı bakar mısınız alt kısımdan 2.çizgi yerinde biraz koyuluk çıkmış anlayamadım o yüzden. Bu ne anlama geliyor
Beyzan Deniz92 hem bir iki gün daha bekleyin hem de sabah ilk idrarla yapın adet günü geçmeden yapılan testlerde sabah daha çok beta birikiyor idrar daha koyu olduğu için. Allah hakkınızda hayırlısini nasip etsin inşallah 🌸🌸
Heyecanlianneee Deniz92 benim adetim geçmemişti. Öğrendiğimde 3 gün vardı. Ama sende geç döllenmede olabilir. Adetin geçmesini beklemelisin
Yenibirannee Deniz92 ben adetimd 6 gun kala ogrenmistim boyle kaset testinde cok silik sekildeydi boyle isiga tutunca gorebiliyordum sonra kan verdim ve 22 betayla öğrendim
Papatya2768 Deniz92 benim adetim bugünde canım bugün test yaptı çift çizgi çıktı. Çok da beklemiyordum birkaç birşey midemi bulandırdı 2 kere başım döndü birde göğüslerim farklı sızladı