Zuhal2205 Kızlar merhaba. Alışverişe çıkıcam da şimdi e bebek joker yapcam. Bol bol zıbın almayı düşünüyorum. Sizler kaçar tane zıbın aldınız. Arkadaşım zıbın stoğu yap dedi de gerçekten o kadar mı lazım oluyo bu zıbınlar 😂
begumge Zuhal2205 e bebektekiler çok güzel düz beyaz olanlar ama kalıpları küçük bir beden büyük almanı tavsiye ederim.
Kubra_dmrr Valla ben 0-3 3-6 olarak sıfır kol, yarım kol ve uzun kol 5 er tane aldım herkes çok lazım oluyor diyor zaten zıbın takımlarının içinde de var yeterli 6-9 da 2 şer tane aldım