Merhabalar arkadaşlar şimdi doktordan çıktım çok kötüyüm 🙁 kese yoktu iki hafta önce şimdi de kese var bebek gözükmedi 6+4 yada 6+6 olması lazım doktor alttan bakmak istedi istemedim ben çok korkuyorum diye doktorda sert davrandı kürtaj olsa alınması gerekse ne yapacaksın dedi 😔ne yapacağım bilmiyorum ya bilgisi olan başına gelen var mı